スポンサーサイト 


5月22日(sun.) 静岡に帰ってきました/In Shizuoka 

金曜日から第2のふるさと、静岡に帰ってきました。
まだ静岡を離れて2ヶ月ですが、やはり懐かしさを感じるものですな・・・。

boatrace.jpg


土曜日は浜松を堪能しました。浜名湖花博の跡地に行ったり、
浜名湖競艇で遊んでみたり。楽しかったです。
K-ongirls.jpg

夜は軽音の女の子たちを集めて飲みました。
やー楽しい楽しい。

日曜日は大学の友達とお昼を食べ、夜まで街中をぶらぶらとして
買い物をしました。

明日帰ります。もう当分これないのかなぁ。。。。

-----------------------------------------------------
I came to Shizuoka.
Shizuoka is the City I lived when I was in university.
I had lived there for 4 years, so Shizuoka is my second home.

On Suturday, I saw a motorboat race! It was very interesting...

And at night I went to drink with my friends.
We talked a lot about our new life after graduation.
I really hope we can remain good friends...

Today, I had a lunch with my friend and I stroll around shopping district.

I will go back home Tomorrow...

スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

この記事のトラックバックURL
http://blueskyward.blog6.fc2.com/tb.php/37-b9d90cdf

